SCOALA GIMNAZIALA

“CONSTANTIN GHEORGHITA”

PODARI

________________________________

“Scoala te invata sa fii propriul tau dascal.”

NICOLAE IORGA

EMAIL: scoala_podari@yahoo.com
TEL.:    0351/17 27 37
Toate drepturile rezervate SCOALA GIMNAZIALA “CONSTANTIN GHEORGHITA” PODARI
Home Documente manageriale Documente legislative Elemente personalizate Structuri Scolare Proiecte ERASMUS+ Examene CAMBRIDGE CEAC CPEV Cadre didactice Cariere/job-uri scoala Proiecte europene Elevi Inscrieri scolare Evaluari nationale Scoala Altfel FESTIVITATI SCOALA Noutati Contact
HOME

     MISIUNEA

    ____________

 

   Misiunea Școlii Gimnaziale „Constantin Gheorghiță” Podari este să genereze un mediu educațional care să asigure dezvoltarea armonioasă a tuturor beneficiarilor săi, prin promovarea excelenței și facilitarea accesului egal la educație.

   

 

     VIZIUNEA

     ____________

 

    Viziunea Școlii Gimnaziale „Constantin Gheorghiță” Podari este să ofere tuturor beneficiarilor acces la o educație de calitate, șanse egale tuturor copiilor, să susțină principiile școlii incluzive și să fie .eschisă tuturor, astfel încât să facă posibilă atingerea potențialului maxim pentru fiecare copil în parte. Ne dorim să asigurăm recunoașterea și garantarea drepturilor beneficiarilor de a-și păstra, dezvolta și exprima identitatea etnică, culturală, lingvistică și religioasă.

     VALORILE

    ____________

 

Valorile care ne ghidează activitatea sunt:

- Integritatea;

- Etica;

- Transparența;

- Colaborarea;

- Implicarea;

- Responsabilitatea.

 

       SCURT ISTORIC AL UNITATII

      ____________

 

 Inceputurile şcolii din Podari se pierd în negura timpurilor.Primul sediu a fost intr-un local construit în anul 1893 lângă Biserica satului, din anul 1964 şcoala se mută intr-un local nou în centrul comunei.

  Dezvoltarea profesională continuă, iniţiativa, eficienţa, lucrul în echipă, comunicarea şi creativitatea sunt caracteristicile echipei şcolii.

   Identificarea nevoilor de educaţie şi profesionalizare ale comunităţii locale, în acord cu evoluţia pieţei muncii, au impus elaborarea unei strategii de marketing educaţional care vizează creşterea impactului şi a eficienţei activităţilor desfăşurate de Inspectoratul Şcolar şi unităţile de învăţământ preuniversitar.